Omschrijving
Te huur: NOG TE BOUWEN BEDRIJFSHAL EN KANTOORHandelslaan 1 – 3, Uden op industrieterrein Loopkant-Liessent
Bedrijfshal ca. 575 m2 vloeroppervlakte
- Vrije hoogte binnen tot onderzijde laagste stuk staalconstructie ruim 9 meter
- 2 elektrische overheaddeuren
- Lichtstraat in het dak
- Gevlinderde betonvloer met vloerverwarming
- Led- verlichting...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 700 m² Aantal lagen 2Lees meer
Omschrijving
Te huur: NOG TE BOUWEN BEDRIJFSHAL EN KANTOORHandelslaan 1 – 3, Uden op industrieterrein Loopkant-Liessent
Bedrijfshal ca. 575 m2 vloeroppervlakte
- Vrije hoogte binnen tot onderzijde laagste stuk staalconstructie ruim 9 meter
- 2 elektrische overheaddeuren
- Lichtstraat in het dak
- Gevlinderde betonvloer met vloerverwarming
- Led- verlichting
Kantoor ca. 700 m2 vloeroppervlakte en wordt als volgt afgewerkt
- 3 verdiepingen
- Elke verdieping voorzien van toiletten
- Pantry
- Geheel geïsoleerd
- Led- verlichting
- Warmtepomp en voorzien van vloerverwarming
- Airco installatie
- Muren behang-klaar
- Systeemplafond
Bouw is klaar rond de jaarwisseling.
Bestemming
Het object is gelegen in het bestemmingsplan Het object is gelegen in het bestemmingsplan “Industriepark Loopkant-Liessent vastgesteld op d.d. 16-05-2013 en hierin de bestemming “bedrijventerrein”.
Functieaanduiding bedrijven tot en met categorie 4.1. Het bestemmingsplan is beschikbaar op de website van gemeente Uden wanneer u zoekt op Loopkant Liessent.
Locatie
Het object ligt op bedrijventerrein “Loopkant - Liessent” te Uden. De belendingen bestaan uit diversiteit aan bedrijfs- en kantoorruimtes. Grote ondernemingen op het gebied van logistiek, distributie en bouw aanwezig i.c.m. kleinschalige bedrijfsobjecten.
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid is voldoende tot goed. Ontsluiting via snelweg A50 (Eindhoven - Nijmegen) en provinciale weg N264 (Uden - Boxmeer).
Huurvoorwaarden
Huurprijs: Kantoor: € 87.500.- per jaar (excl. BTW en Nutskosten)
Huurprijs: Bedrijfsruimte € 31.500,- per jaar ( excl. BTW en Nutskosten)
Nutskosten: Voor rekening van huurders (middels meters).
Huurtermijn: In overleg
Opzegtermijn: 6 maanden
Huurbetaling: Per maand vooruit
Zekerheidsstelling: Middels bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur en BTW.
Huurovereenkomst: Op basis van het model van de Raad voor Onroerende zaken (ROZ).
Indexering: Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs
- indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI - alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BTW: Indien huurder niet aan het 90 % criterium voldoet met betrekking tot het aandeel belaste prestaties, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Vrijblijvende aanbieding
Deze brochure is met de meeste zorg samengesteld. Mochten er desondanks toch onvolkomenheden in voorkomen dan kan de huurder daaraan geen rechten ontlenen.
Overdracht
Status
Verhuurd
Huurprijs
€ 125,- per m² per jaar
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Bouwvorm
Bouwvorm
Nieuwbouw
Bouwjaar
2022
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
700 m²
Energie
Energieklasse
Niet aanwezig
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. overdekt
0 parkeerplaats(en)
Diversen
Aantal lagen
2
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
Onderhoud binnen
Uitstekend
Onderhoud buiten
Uitstekend
Nevenbestemming
Bedrijfsruimte
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 700 m²
- Verdiepingen
- 2
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming
- Turnkey
- Ja
- Functie
- Bedrijfsruimte
- Voorzieningen
- Overheaddeuren
- Oppervlakte
- 575 m²
- Kantoorruimte aanwezig
- Ja
- Oppervlakte
- 700 m²
- Aantal verdiepingen
- 3
Brochure
Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Neem contact met ons op
Om de inhoud van deze pagina aan te passen dient u in het Realworks Systeem CMS pagina 'Neem contact met ons op' wijzigen.